neljapäev, 15. oktoober 2015

Vähid, porgandisalat, peet kitsejuustuga ja palju muud

Üle nädala on möödas ja ma pole esimesest postitusest kaugemale jõudnudki. Rääkimata oma blogi ilusamaks tuunimisest. :) No ei oska teha seda. Ei tea, kas keegi saaks aidata? Kui selliseid lahkeid hingi on, siis ootan rõõmsalt kommentaare ja soovitusi.

Praegu aga paari sõna ja pildiga, mis vahepeal tehtud on. Mingeid gurmeeasju pole ette võtnud - vaid kodused lapsesõbralikud kiired üllitised. Sorry, üks gurmeeasi siiski oli, aga see ei tahtnud rohkemat tegemist, kui tilli ja soolaga potti viskamist ning tulemus sai selline:






Järgmisel päeval muide juhtus selline olukord, et tegin tavalist vanakooli riivitud porgandi salatit. Aga see kurivaim sai liiga soolane. Nii ma siis nuputasin, et millega seda soola kompenseerida. Ja lisasin sinna täiesti ebatraditsioonilise komponendi, nimelt tomati! Ja minu meelest väga hea magus-hapukas prae lisand tuli. Praega siin hetkel poosetama ei hakka, sest tegu oli täitsa tavaliste ahjuköögiviljadega, millel kõrval kreeka jogurt. :) Aga salat ise siis selline:








Neisse päevadesse jäi lihtsamaid kokkamisi veelgi, näiteks Ragne Värk'i blogist võetud imelihtne ja imehea õunakook (http://www.kokkama.ee/2007/10/lihtne-ja-maitsev-unakook.html), õunakissell minu lapsele, kes vaevles kõhulahtisuse käes, riisiroog kookospiimaga (tehtud talle samal põhjusel), täidetud soolased pannkoogid ning loomulikult paar leiba. Olen nüüd leivasse lisanud üht eriti põnevat ökopoest leitud seemnesegu, mille teevad lahedaks seal sisalduvad tatraterad. Röstituna tõesti head. Leivateost on saanud südameasi ja selle õnnestumine suhteliselt algusest peale teeb lausa õnnelikuks. Mõtlesin isegi, et võtaks õige osa Leiburi selle aasta leivateo konkursist, aga seekord on teemaks peenleib ning seda ma veel katsetanud pole. Ehk jõuan veel... Tähtaeg on vist 1.november...












Kõigist nimetatud asjadest ei hakka pilte lisama ja põhjus väga proosaline - mul ei ole veel head kaamerat, millega toidupilte klõpsida. Sel põhjusel ka alljärgnevad peedid kitsejuustuga (mille täna õhtul ahju supsasin) paistavad väga kõrbenud. :) Tegelikkuses aga said täpselt parajalt kuumust:






Niisiis - andestage palun amatöörlikud pildid ja algajalik blogidisain - kuskilt peab ju alustama. :)