esmaspäev, 16. november 2015

Milline maitse esimene saade

Täna oligi TV3 eetris ära uue kokandusvõistluse "Milline maitse" esimese hooaja esimene saade. Ka minul on au selles saates osaleda ning võistelda oma vaarika- valge šokolaadi- toorjuustukoogiga. Retsepti toon teieni siis, kui saade on oma finaali leidnud. Infot saate kohta ja treilerit saate näha siit: http://www.tv3.ee/milline-maitse/.

Leidsin võistlejate hulgast endale palju uusi sõpru. Ja sõprade puhul liidavad enim ju nimelt ühised huvid. Esimene saade oli samuti väga põnev, kuid rohkem sissejuhatava loomuga. Aga edaspidi läheb juba eriti huvitavaks. Seega, kes minu blogi reaalajas jälgib, siis soovitan kindlasti saadet ka järgmistel esmaspäevadel vaadata. Siis hakkan ka juba kaamera ees kooki valmistama. :) Ja kes tänast ei näinud, siis järgi saab seda mõnd aega vaadata ju ka siit: http://www.tv3play.ee/sisu/milline-maitse/675977.

Pildil olen mina oma koogiga ja hindamas üks minu lemmik-blogijatest Ragne Värk, kes on mulle kuhjaga inspiratsiooni andnud, et üleüldse ka omaenda blogi luua. Blogiga tegingi algust kohe pärast esimest saate salvestust! :)



Fotod: Martin Dremljuga




Kommentaare ei ole: