pühapäev, 5. juuni 2016

Pruuni juustuga (Norra Brunost) väikesed pannukad ja mõtteid sellest, kuidas võiks blogida


Ma olen seda blogi nüüdseks hetkeks pidanud täpselt 9 kuud. Täpselt niikaua, nagu üks laps ilmale tulekuks jõudu kogub, eks ole. Uskuge või mitte, ma tunnen, et kuigi ilmale on ta muidugi juba ammu tulnud - muidu te ei saaks teda lugeda - siis väikest muutust ja edasiliikumist vajab ta küll. Minu ettekujutus oli tegelikult algselt midagi ähmaselt veidi teistsugust. Mitte retseptide ega kogu kontseptsiooni osas, aga pigem postituste sisu osas. Ma tunnen, et olen tahtnud ja tahan ka edaspidi veidikenegi rohkem ka muust kirjutada kui ainult toidust. Näiteks, et mis mul täna juhtus ja mis mõtteid mul selle kohta tekkis. :) Keda huvitab, see loeb. Keda mitte, see vaatab retsepti ja toidujuttu. Keda ka see ei huvita, see ilmselt siia lehele ka ei satu või mis. Sel samal põhjusel mulle nii väga meeldivad näiteks nii Silja kui ka Olga blogid:
http://siljafoodparis.blogspot.com.ee/ ja http://www.olgainkitchen.com/ - sest neil on alati seal mõnusat, huvitavat ja humoorikat "hoopis-muul-teemal-juttu" ka lisaks toidublogi kohustuslikele juttudele. Võimalik, et ma ei oskagi nii hästi kirjutada, aga väljendada oma mõtteid tahaksin ma ikka ja kus mujal oleks selleks parem paik, kui omaenda avalik päevaraamat. Nii et meeldib see teile või mitte, ma hakkan seda tegema. Seni olen pikemalt heietanud Ayurveda teemadel ja see jutuseeria pole ju veel ka lõppenud. Aga lihtsalt igapäevastel elulistel teemadel tahaks ka rääkida - kes või mis rõõmustas, kes või mis vihastas või koguni inspireeris - ja kuidas see kõik juhtus. Raamatu kirjutamise unistus on mul ju juba aastaid, minu lähimad sõbrannad ja mees teavad seda hästi. Miks ma siis seda kohe tegema ei hakanud? Vastus on puhas klišee... aega ju kunagi pole!!! - tahaks nii väga kirjutada ja jagada üht-teist, aga samas on vaja retseptidest ja toidust ka kirjutada ja issand jumal... kell on juba jälle 00:00 läbi...... ja nii ta läheb. Võib-olla ma jagan siin neid uusi lubadusi nii uljalt selletõttu, et mul hakkas puhkus? ;) Kes teab. Aga võib-olla on mu elus tõesti toimumas muutused, sellest lähemalt edaspidi, püsige lainel!


Pildid aga vihjavad vaikselt, et täna tuleb vist juttu pea kõigi lemmikutest - pannkookidest taaskord. :) Seekord põhjamaises võtmes, sest tegin klassikalisi Norra väikseid pannkooke "lapp"e, mida serveeritakse tihti karamellimaitselise magusa ja rammusa pruuni juustuga.

Väikesed pannukad magusa juustuga


Vähemalt 20 tk


2 muna
1 kuhjaga spl suhkrut
2,5 dl paksu rammusat maitsestamata jogurtit + 2,5 dl piima, segada
1 kuhjaga tl söögisoodat
5 dl nisujahu
rasvainet praadimiseks
3-4 küpset banaani
Hapukat moosi (nt mustsõstra)

Klopi käsitsi vispliga suhkur ja munad. Lisa sooda ja piimaga segatud jogurt. Sõelu sisse jahu, sega ühtlaseks ja lase seista 10 min.

Kuumuta õli pannil keskmise ühtlase kuumuse saavutamiseni ja hakka praadima kooke. Tõsta kuumale pannile supilusikatäied, jättes väikesed vahed ning prae mõlemalt poolt kuldpruuniks.

Serveeri Norra Brunost'iga, erinevate moosidega ning viilutatud küpsete banaanidega. Need viimased koos hapuka moosi ja tugevamaitselise juustuga koos annavad veel erilise maitseelamuse!



Kommentaare ei ole: