reede, 15. juuli 2016

Suhkrulilled


Suhkrulillede kohta olen eilse päeva jooksul juba igasugustes kanalites infot jaganud, sest ma olen neist lihtsalt hetkel nii ekstaasis. :) Armsa ja hubase Seikluskohviku http://www.seikluskohvik.ee/ juhataja Marika Sinkkonen õpetas nö. eratundidena paari intensiivse päeva jooksul mind ning veel üht tublit neiut Pärjat põhjalikult neid meisterdama ja edasi toimetasime juba ise ning "vabrik" tootis siis kokku 22 roosi (11+11).


Selliseid filigraanseid suhkruroose kasutatakse peamiselt peolaudade ning pidulike tortide kaunistamiseks. Teha võib lilleseadeid, sättida need tordile, tordi kõrvale vms. Olen äärmiselt õnnelik nende järjekordsete uute oskuste eest ning kuna koolitusi on tulemas veelgi, siis tundub, et vägisi kipub minust saama tordimeister. Hetkel ma end selleks veel ei pea, sest häid tegijaid on mitmeid ning hindan nende tööd väga, ise aga ei oma selles vallas veel piisavaid kogemusi. Praegu olen vast pigem cheese-cake meister, sest neid oskan vist küll igal kujul ja asendis teha. :D


Säärane lillede nokitsemine on aga käsitöö nagu iga teine ja vaevalt, et keegi neid üldse raatsib ära süüa - pigem jäetakse mälestuseks, pannakse vitriinkappi vms. :) Lilli plaanib Helena's Bakery nüüd voolida jätkuvalt ka edaspidi ning kui on soov ka enda pidulikule lauale neid asetada, siis tuleb vaid minuga ühendust võtta. 


Kommentaare ei ole: