kolmapäev, 5. oktoober 2016

Palju õnne kallis Šokolaadimaa! :)


Šokolaadimaal ja Kohvitaeval on täna 1. sünnipäev. :) Palju õnne kallis virtuaalne lapsuke - ma arvan, et oled edukalt beebieast välja tulnud ja valmis väikelapse kingadesse astuma. Selle aja jooksul olen ma korduvalt pead murdnud, et millises suunas ma ikka peaksin liikuma ning kas see on õige tee, mille olen valinud ning et kas minu postitused ikka on päris minu nägu... Raske öelda, sest mõjutusi tuleb pidevalt igast kandist ja nii mõnigi neist on vaid hetkeline tuulepuhang. Kindlasti on asju, mida ma oma blogi puhul muuta tahaksin ning ka tagantjärgi teisiti oleksin teinud. Mitte ülesehituse vaid just postituste sisu ja retseptide olemuse osas. Aga sama asi toimub ju kogu eluga. Ikka ja jälle analüüsid ning mõtled, et äkki saaks midagi paremini... Mina vähemalt olen selline iseenda lõputu ahistaja. :) Nii või teisiti - tagantjärgi ma postitusi ega miskit muud muutma ei hakka, ka koledaid pilte mitte. :D Kunagi on ikka väga ehe vaadata seda kõike. Olen ka teiste kõvemate toidublogijate kõige-kõige esimesi postitusi lugenud ning need on samamoodi armsad-nunnud-lihtsameelsed. Just tore, et keegi pole midagi ära kustutanud. Nende omad aga on alustatud juba 2007-2010 jne aegadel. :)


Seega - algab uus aasta blogis, 5 päeva tagasi algas uus elu uues minu kodus ning paar kuud tagasi algas uus ajastu kogu minu professionaalses maailmas, kui tegin kannapöörde varasemast tööst ning pühendusin Helena's Bakery'le. Kindel on see, et toidumaailm on õnneks end nüüd piisavalt kõvasti minu külge haakinud ja loodan väga, et lahti sellest enam mitte miski ei raputa.

Head uut aastat Šokolaadimaa! :)




Kommentaare ei ole: