teisipäev, 4. oktoober 2016

Tofu supp tumerohelise lehtkapsaga "green kale"



Šokolaadimaa ja Kohvitaevas ning minu pere ja Helena's Bakery - ühesõnaga kogu kupatus, mille koondnimetuseks on "minu elu" :) on tänaseks kolinud suure sammu võrra lähemale oma unistustele. Kolisime Meriväljale (ammune soov ja plaan täitus) kaunisse aedlinna vahetult Bianca-Chiara elu esimese lasteaia kõrvale, kus ta hakkas käima käesolevast sügisest. 

Enne minekut vanas kodus veel lausa kastide otsas tegin aga pidulikult selle kodu viimase blogiroa. Selleks sai marineeritud tofuga köögiviljasupp, mis lausa vohas mahedast tumerohelisest lehtkapsast (suurepärane taimse raua allikas). Katsetatud Loodusväe uue toote tofu kohta võin aga tõsimeeli väita, et see oli tõesti parim mida saanud olen - ilma eesmärgita teha reklaami või tootjale meelehead. No see oli hea. Pole olnudki eriline tofu-tarbija varem. Marinaad oli tofu teinud pehmeks, mahlaseks ja soolakaks - pärast sõin seda lihtsalt viiludena rukkileiva peal ka veel.

Köögiviljasupp tofu ja lehtkapsaga


ca 2 l (olenevalt kui paksu suppi soovid)


3 kartulit
2 väiksemat porgandit
suur puhmas (kuni 1/2 pead) tumerohelist lehtkapsast (mina tellin mahedat Pihlaka Talukaubast)
200 g marineeritud tofut või tavalist tofut
1 küüslauguküüs
1 sibul
1 mahepuljongi kuubik (köögivilja)
Meresoola või Himaalaja soola
musta pipart
soovi korral vahemere ürdisegu
1 suur lihatomat

Aja 1,5 liitrit vett kannuga keema (mina teen suppi alati niipidi), vala potti, kuumuta uuesti keema, lisa puljongikuubik ja järjest kõik tükeldatud köögiviljad. Ma ei näe üldiselt põhjust porgandeid palju varem lisada, kuna need keevad kauem. Võib teha õhukesed porgandiviilud lihtsalt ja nõks pontsumad kartulitükid. Need ajad, kui kõik supi- või salati tükid pidid olema ühesuurused, on möödas. :) Kuna ka see kapsas tahab veidi pehmeneda, olemaks maitsev, lisa üsna pea ka rebitud kapsatükid. Ära unusta purustada küüslauku ning lisada ka see. Tomat aga lisa tükeldatuna tõesti supisse alles siis, kui kõik muu pehme ja supp valmis. Serveeri koos tükeldatud ja supi pinnale tõstetud tofuga. Kõrvale ikka kindlasti rukkileib. Minu lemmik poes müüdavatest on endiselt Põhjaka leib. 

Super supp... Ja vegan ka. :)








Kommentaare ei ole: