esmaspäev, 6. märts 2017

Minu enda senised lemmikretseptid siit blogist


Šokolaadimaal oli vahepeal identiteedikriis. Selle tulemusena peitsin pooled retseptid ja postitused, olles kindel, et ma neid enam kunagi näha ei taha. Aeg aga parandab haavad (ja ka kiiksud ning kummalised lükked) ja tänaseks on kõik taastatud. Ja veel enamgi - olen uhke tehtud töö üle, ka naljakate piltide ning retseptide üle, millel veel arenguruumi küll - see on minu ja mu blogi tee, mida me oleme koos käinud ning ühtäkki sain aru, et ma ei pea tegema seda kellelegi mulje avaldamiseks, vaid lihtsalt selleks, et see pakub mulle RÕÕMU. Mis siis, et olen algaja ja mis siis et viimasel ajal on üldse kõik toppama jäänud. Igal asjal on oma aeg ja midagi on ikka juba tehtud ka... Inimesed, ärge põdege oma loomingu pärast kunagi, ükskõik kui tobedalt lapsik see ka ei tunduks - see on Teie seest tulnud ja see on siiras! 

Siinkohal aga otsustasin selle tõdemuse tähistamiseks määratleda enda jaoks minu isiklikud lemmikud nendest retseptidest, mida ma olen jõudnud siia koguda. Neid on kokku 6 ja üllatus-üllatus, kõik on magusad. :) Samuti on kõiki võimalik varieerida, täiustada - kirjutan põgusad soovitused välja ka. 





Kommentaare ei ole: